Voor alle cursussen is het minimum aantal deelnemers 4 en het maximum 8.
Voor sommigen cursussen wordt een handboek gebruikt, terwijl andere werken met
een door de lesgever opgestelde cursussen. Beide krijg je aan het begin van de cursus en betaal je bij je inschrijving.
Je kunt je eigen laptop of smartphone meebrengen naar de cursus.
Idealiter zouden deze de laatste versie van het besturingssysteem moeten hebben en volledig opgeladen zijn.
Indien er een oudere versie van het besturingssysteem opstaat kunnen er verschillen zijn.
De inloggegevens en paswoorden moeten gekend zijn.
Seniorama eventueel ook een laptop met Windows 11 voorzien. Maak hierover de nodige afspraken bij de inschrijving.
Inschrijving
Wij aanvaarden GEEN inschrijvingen die niet rechtstreeks bij het computerteam zijn gemaakt. Op maandag- en woensdagvoormiddag tussen 9 en 12 u. is er iemand van het computerteam aanwezig.
De voorkeur gaat uit naar persoonlijke inschrijvingen ter plaatse (of telefonisch) zodat je samen met de computerverantwoordelijken kunt bespreken welke cursus het best bij je past maar je kunt uiteraard ook inschrijven per telefoon op het nummer 016/ 2 20 14 (op maandag- en woensdagvoormiddag) of per email naar computercursussen@seniorama.be.
Je kunt ook NIET direct te betalen bij inschrijving. Bij aanvaarding van je inschrijving krijg je van ons een mail met de bevestiging van de inschrijving en de betalingsmodaliteiten. Betaal pas als je deze mail hebt ontvangen en betaal alleen met een bankoverschrijving. Indien je wenst kun je bij je inschrijving ook reeds je lidgeld voor het nieuwe werkjaar 2024-2025 betalen. Het lidgeld als eerste lid wordt € 35, als 2de lid betaal je € 23. Dit komen we overeen tijdens de inschrijving.
Indien een cursus volzet is kun je je op een wachtlijst laten zetten. Er komen regelmatig plaatsen vrij en dan word je gecontacteerd door iemand van het computerteam. Bij zeer grote interesse kunnen we overwegen een extra cursus in te zetten.
Betaling
De prijzen van de cursussen zijn ongewijzigd. Het cursusmateriaal is in het inschrijvingsgeld inbegrepen.
Uitsluitend per overschrijving op rekening IBAN BE32 7364 0304 8202, BIC KREDBEBB met in de mededeling ‘lidnummer en de CODE van de cursus’ (mail met betalingsinstructies wordt steeds naar de cursist gestuurd dezelfde dag van de inschrijving).
Betaling moet binnen de 14 dagen na de inschrijving binnen zijn, anders kan Seniorama beslissen om je inschrijving te annuleren.
Je bent pas ingeschreven als de betaling is ontvangen. Er wordt geen bevestiging van inschrijving gestuurd.
Annulering
Annulering dient steeds per email naar computercursussen@seniorama.be ofwel telefonisch op maandag- en woensdagvoormiddag van 9 u. tot 12 u. te gebeuren.
Bij annulering door de ingeschreven cursist wordt het inschrijvingsgeld niet terugbetaald. De inschrijving kan wel verplaatst worden indien dezelfde cursus nog op een andere datum gepland staat.
Als de cursist langer dan 4 weken afwezig is wegens ziekte, kan het volledige of een gedeelte van het cursusgeld terugbetaald worden. Hiervoor bezorgt de cursist ons binnen de 7 dagen een medisch attest.
Seniorama behoudt zich het recht om de cursus te annuleren bij onvoldoende inschrijvingen, overmacht of ziekte van de organisator. In dat geval wordt het betaalde bedrag teruggestort aan de deelnemers
Het cursusmateriaal wordt ook terugbetaald tenzij het reeds in het bezit is van de cursist.
Opgelet: voor de volgende thema’s kunnen we omwille van de privacywetgeving geen groepscursus organiseren:
– Installatie en gepersonaliseerd gebruik van Itsme.
– Hoe online betalen?
– Online bankieren
– Upgrade je toestel naar een recente versie
Indien je hiermee hulp nodig hebt, kun je gebruik maken van de individuele hulp.
Meer informatie vind je op onze website Laptop, gsm, smartphone en tablet (Android), iPhone en iPad